Oferujemy szkolenia stacjonarne, prowadzone w siedzibie Państwa firmy, przygotowane dla zespołów, działów, poszczególnych lub wszystkich pracowników.
Mamy praktyczne doświadczenie – od lat zajmujemy czołowe pozycje w Google dla takich wyrażeń jak “pozycjonowanie stron internetowych” (kliknij, by sprawdzić), wyprzedzając przy tym ponad milion witryn konkurencji, która właśnie w tym fachu się specjalizuje.
Szkolenie stacjonarne z pozycjonowania (ang. SEO)
Standardowo szkolenie trwa 1 lub 2 dni, podczas których omawiamy zarówno kwestie podstawowe, jak i zaawansowane. Ujawniamy naszą wiedzę i metody działania. Demonstrujemy, jakich narzędzi i w jaki sposób używamy. Mówimy, które zabiegi przynoszą korzyści, a które niosą ze sobą niebezpieczeństwo otrzymania kary od Google. Odpowiadamy także na Państwa pytania, analizujemy Państwa witrynę i doradzamy, jakie konkretne rozwiązania są zalecane dla Państwa sytuacji.
Szkolenie prowadzi właściciel firmy Sukces Strony – Krzysztof Trynkiewicz, który dogłębnie zna każdy aspekt pozycjonowania i którego autorskie metody działania doprowadziły firmę do pozycji lidera branży SEO w Polsce.
Cena szkolenia
Szkolenie płatne jest w zależności od liczby jego uczestników. Bazowa cena wynosi 36.000 zł netto + opłata za każdego uczestnika w wysokości 1.500 zł netto od osoby.
Przykładowo więc, szkolenie dla zespołu 6 osób kosztować będzie 36.000 + 6 * 1.500 = 45.000 zł netto.
Szkolenia oferujemy na terenie całego kraju – dojeżdżamy do siedziby Państwa firmy – niezależnie, czy jest w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, czy innym mieście. Od Państwa oczekujemy odpowiedniej sali, rzutnika i uwagi. W ramach osobnych ustaleń i wyceny możemy także zaoferować prowadzenie szkolenia w innym kraju, w języku polskim lub angielskim.
Ramowy zakres szkolenia
- Krótka historia rozwoju marketingu internetowego z uwzględnieniem firm, rozwiązań i technologii, które miały wpływ na obecny kształt branży SEO.
- Podstawowe aspekty wykonywania pozycjonowania z podziałem na zadania realizowane w obrębie pozycjonowanej witryny i poza nią. W dalszej kolejności dokładniejsze omówienie teorii, metod, narzędzi i praktyki związanej z aspektami, od których zależy pozycja w wyszukiwarce Google:
- szybkością wczytywania strony (analiza, interpretacja, najczęstsze problemy, rozwiązania),
- linkowaniem wewnętrznym w obrębie serwisu internetowego,
- słowami kluczowymi i treścią witryny,
- świeżością treści,
- monotematycznością serwisu i danej podstrony,
- liczbą podstron w serwisie,
- sygnałami społecznościowymi dla witryny i danej podstrony,
- powielaniem treści,
- weryfikacją poprawności i optymalizacją kodu HTML,
- stosowaniem odpowiednich znaczników, atrybutów i wartości języka HTML,
- celowym blokowaniem dostępu do niektórych podstron serwisu,
- mikrodanymi, mikroformatami i danymi RDFa (tzw. rich snippets),
- zagnieżdżeniu podstrony w strukturze nawigacyjnej witryny,
- linkowaniem zewnętrznym (obszerne omówienie),
- opiniami i ocenami w serwisach recenzujących oraz skierowaniach geograficznych,
- użyteczności i dostępności serwisu,
- dostosowywaniem witryny do wygodnej obsługi na urządzeniach przenośnych,
- zabezpieczaniem witryny przez protokół SSL,
- korzystaniem z konkretnych systemów CMS,
- odpowiednim wykrywaniem i traktowaniem nieistniejących adresów (błędy 404),
- grafem wiedzy Google,
- innymi elementami, które mają wpływ na pozycjonowanie.
- Omówienie metod bezpiecznego pozycjonowania, w szczególności ze zwróceniem uwagi na sposoby pozyskiwania wysokiej jakości odnośników.
- Krótkie omówienie niebezpiecznych metod pozycjonowania.
- Budowa zaplecza pozycjonerskiego.
- Analiza branży, słów kluczowych i konkurencji – jak znaleźć konkretne liczby najczęściej szukanych fraz w Google, ocenić siłę konkurencji dla każdej z nich i posegregować tak, by pozycjonowanie jak najszybciej przyniosło efekty w postaci wysokiego ruchu?
- Monitorowanie efektów pozycjonowania – metody, oczekiwania i praktyka.
- Omówienie prawdopodobnego kierunku rozwoju pozycjonowania.
- Wolna dyskusja – pytania i odpowiedzi oraz określenie priorytetów działań dla Państwa projektu.
Nawiąż współpracę
Aby otrzymać odpowiedzi na swoje pytania lub umówić się na przeprowadzenie szkolenia, prosimy o kontakt przez wypełnienie poniższego formularza lub e-mailowo: biuro@sukcesstrony.pl lub telefonicznie: ☎ 513 499 352 od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 – 18:00.
Po przesłaniu formularza skontaktujemy się w celu przedstawienia oferty i proponowanej treści umowy.