Jeśli chcesz wiedzieć, co należy poprawić na Twojej stronie lub czy pozycjonowanie jest prowadzone prawidłowo, rozwiązaniem jest jej audyt.
Podstawowy audyt witryny możesz wykonać natychmiast i za darmo przy pomocy naszego narzędzia do analizy stron - wystarczy, że wpiszesz adres swojej witryny.
W ramach oferty opisanej poniżej oferujemy dogłębniejszy audyt marketingowy i techniczny, przeprowadzany ręcznie, który powie Ci, co dokładnie należy poprawić na Twojej stronie, dlaczego, a także - ile to może kosztować.
Co zawiera audyt strony internetowej?

Inspekcja witryny, którą przeprowadzamy, to audyt pozycjonowania (SEO), techniczny, marketingowy, problemów z użytkowaniem, w tym wersji na urządzenia przenośne. Zawiera:
- opis wpływu błędów w kodzie strony na jej wyświetlanie na wielu przeglądarkach i urządzeniach, a także na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (dowiesz się, czy błędy są poważne i czym skutkują),
- analizę poprawności dostosowania witryny do urządzeń przenośnych (telefony, tablety),
- spersonalizowane zalecenia marketingowe i techniczne wraz z objaśnieniami (np. newsletter, autoresponder, rozkład elementów strony i inne),
- wskazanie istotnych, a pominiętych elementów witryny wraz z objaśnieniami (działy i ich treści, system statystyk Google Analytics, favikona, subdomena www. i inne),
- analizę czasu ładowania strony wraz ze wskazaniem elementów spowalniających i rekomendacjami odnośnie przyspieszenia ładowania witryny,
- określenie wpływu zmian wprowadzanych w wyszukiwarce Google na ruch na witrynie (o ile witryna wyposażona jest w system statystyk odwiedzin Google Analytics),
- wyniki sprawdzania oryginalności treści na testowanych podstronach (ma to duży wpływ na pozycjonowanie),
- omówienie wyników z naszego narzędzia do analizy stron (w tym badanie tytułów, opisów, nagłówków, grafik i innych elementów),
- jeśli witryna oparta jest o system zarządzania treścią WordPress: wykazanie potrzebnych dodatków oraz ustawień, które należy zmienić (jesteśmy odpowiedzialni za oficjalne polskie wydanie systemu WordPress i najpopularniejszego dodatku do jego pozycjonowania - WordPress SEO),
- wskazanie ewentualnych innych problemów ze stroną i zaleceń,
- określenie priorytetów i wyceny: napraw, modyfikacji i zaleceń (przeprowadzenie audytu nie obejmuje wykonywania wdrożeń, napraw i modyfikacji - po ich określeniu w raporcie z audytu można je realizować w ramach osobnych ustaleń i wycen),
- Gratis: Kurs pozycjonowania o wartości 2000 zł! Oferta ograniczona czasowo.
Badanie dotyczyć będzie strony głównej oraz najbardziej istotnych podstron z uwzględnieniem różnych ich typów (np. w sklepie internetowym kontroli poddane zostaną: przykładowa strona produktu, kategorii, artykułu tekstowego itp.).
Zbierasz oferty dla przełożonego lub zarządu?
Pobierz PDF i wydrukuj prezentację naszej firmy z ofertą audytu, bądź wypełnij formularz zapytania, jeśli masz dodatkowe potrzeby i chcesz otrzymać dostosowaną do nich ofertę.
Znamy się na tym, co robimy




Niektórzy z naszych Klientów




Co mówią o nas Klienci?
Nasze publikacje w prasie informatycznej




Czas realizacji i cena audytu
Orientacyjny termin realizacji audytu wynosi 14 dni. Po jego zakończeniu i skonstruowaniu wniosków otrzymasz raport w formie pliku PDF, zawierający powyższe elementy wraz z opisami i szacunkowymi wycenami realizacji zadań.
Cena audytu zależy od rodzaju testowanej strony - witryny bardziej rozbudowane technicznie wymagają obszerniejszych testów większej liczby elementów, natomiast dla stron w 1 języku orientacyjny cennik zamieszczamy poniżej:
- audyt strony informacyjnej firmy lub prywatnej kosztuje 4400 zł netto (5412 zł brutto),
- audyt sklepu internetowego kosztuje 8400 zł netto (10332 zł brutto),
- audyt bardziej skomplikowanego serwisu, np. mającego zaawansowaną wyszukiwarkę lub funkcje filtrowania lub mechanizm logowania odwiedzających lub system rezerwacyjny, czy też witryn ogłoszeniowych, wyceniany jest indywidualnie, w kwocie od 14000 zł netto.
Zamów audyt lub zadaj pytanie
Jeśli chcesz zamówić audyt lub masz pytanie, wypełnij poniższy formularz. Możesz także skontaktować się przez e-mail biuro@sukcesstrony.pl lub telefon ☎ 513 499 352 od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 18:00.