Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, które dostarcza Klientów

Jeśli chcesz wiedzieć, co należy poprawić na Twojej stronie lub czy pozycjonowanie jest prowadzone prawidłowo, rozwiązaniem jest jej audyt.

Podstawowy audyt witryny możesz wykonać natychmiast i za darmo przy pomocy naszego narzędzia do analizy stron - wystarczy, że wpiszesz adres swojej witryny.

W ramach oferty opisanej poniżej oferujemy dogłębniejszy audyt marketingowy i techniczny, przeprowadzany ręcznie, który powie Ci, co dokładnie należy poprawić na Twojej stronie, dlaczego, a także - ile to może kosztować.

Co zawiera audyt strony internetowej?

Audyt strony wwwZdjęcie autorstwa photostock

Inspekcja witryny, którą przeprowadzamy, to audyt pozycjonowania (SEO), techniczny, marketingowy, problemów z użytkowaniem, w tym wersji na urządzenia przenośne. Zawiera:

  • opis wpływu błędów w kodzie strony na jej wyświetlanie na wielu przeglądarkach i urządzeniach, a także na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (dowiesz się, czy błędy są poważne i czym skutkują),
  • analizę poprawności dostosowania witryny do urządzeń przenośnych (telefony, tablety),
  • spersonalizowane zalecenia marketingowe i techniczne wraz z objaśnieniami (np. newsletter, autoresponder, rozkład elementów strony i inne),
  • wskazanie istotnych, a pominiętych elementów witryny wraz z objaśnieniami (działy i ich treści, system statystyk Google Analytics, favikona, subdomena www. i inne),
  • analizę czasu ładowania strony wraz ze wskazaniem elementów spowalniających i rekomendacjami odnośnie przyspieszenia ładowania witryny,
  • określenie wpływu zmian wprowadzanych w wyszukiwarce Google na ruch na witrynie (o ile witryna wyposażona jest w system statystyk odwiedzin Google Analytics),
  • wyniki sprawdzania oryginalności treści na testowanych podstronach (ma to duży wpływ na pozycjonowanie),
  • omówienie wyników z naszego narzędzia do analizy stron (w tym badanie tytułów, opisów, nagłówków, grafik i innych elementów),
  • jeśli witryna oparta jest o system zarządzania treścią WordPress: wykazanie potrzebnych dodatków oraz ustawień, które należy zmienić (jesteśmy odpowiedzialni za oficjalne polskie wydanie systemu WordPress i najpopularniejszego dodatku do jego pozycjonowania - WordPress SEO),
  • wskazanie ewentualnych innych problemów ze stroną i zaleceń,
  • określenie priorytetów i wyceny: napraw, modyfikacji i zaleceń (przeprowadzenie audytu nie obejmuje wykonywania wdrożeń, napraw i modyfikacji - po ich określeniu w raporcie z audytu można je realizować w ramach osobnych ustaleń i wycen),
  • Gratis: Kurs pozycjonowania o wartości 2000 zł! Oferta ograniczona czasowo.

Badanie dotyczyć będzie strony głównej oraz najbardziej istotnych podstron z uwzględnieniem różnych ich typów (np. w sklepie internetowym kontroli poddane zostaną: przykładowa strona produktu, kategorii, artykułu tekstowego itp.).

Znamy się na tym, co robimy

Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych Absolwenci Uniwersytetu Jagiellońskiego Tworzymy polską wersję WordPressa Tworzymy polską wersję wtyczki pozycjonującej WordPress SEO by Yoast

Niektórzy z naszych Klientów

Klient: Telekomunikacja Polska S.A. Klient: Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Klient: Bank Spółdzielczy w Sejnach, Grupa BPS Klient: eldoras.com, zwycięstwo w konkursie DreamHost

Co mówią o nas Klienci?

 Firma Sukces Strony na pierwszym miejscu stawia jakość usług. Dzięki właściwemu podejściu czuję się obsłużona z należytą uwagą i zaangażowaniem. 
Monika Dąbrowska, Sklep Animalsowozobacz referencje
 Wszystko, co spotkało mnie w ciągu tych 2-3 tygodni ze strony "Sukces Strony" znamionuje profesjonalizm i klasę. 
Wojciech Wojdat, Tłumacz Przysięgły Języka Francuskiegozobacz referencje
 Współpraca z firmą Sukces Strony przebiegła bardzo profesjonalnie. Szybka realizacja, bardzo dobry kontakt i bezcenna pomoc w przypadku problemów. Polecam w 100%. 
Stanisława Serwińskazobacz referencje
 Firma Sukces Strony działa profesjonalnie, fachowo doradza i ma dobre podejście do Klienta. 
Anetta Józak, Sieć kwiaciarni Nerinazobacz referencje
 Jako pozytywne cechy współpracy należy wymienić: dbałość o dopasowanie użyteczności usługi do potrzeb Klienta, konkurencyjną cenę, terminowość, pomoc przy eksploatacji. 
Czesław Poźniak, Wiceprezes Zarządu, Bank Spółdzielczy w Sejnachzobacz referencje
 Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości pracy właściciela firmy Sukces Strony i umiejętności komunikacyjnych. Z radością możemy polecić jego usługi. 
Taco Verdonschot, Yoast Holandiazobacz referencje
 Współpraca z firmą Sukces Strony przebiega zgodnie z ustaleniami i spełnia nasze oczekiwania. Profesjonalne podejście i dobry kontakt owocują sukcesem obu stron. 
Radosław Serwiński, Dekobeton Polskazobacz referencje

Nasze publikacje w prasie informatycznej

Magazyn PHP Solutions Magazyn PC World Magazyn Software Developer's Journal Magazyn NEXT

Czas realizacji i cena audytu

Orientacyjny termin realizacji audytu wynosi 14 dni. Po jego zakończeniu i skonstruowaniu wniosków otrzymasz raport w formie pliku PDF, zawierający powyższe elementy wraz z opisami i szacunkowymi wycenami realizacji zadań.

Cena audytu zależy od rodzaju testowanej strony - witryny bardziej rozbudowane technicznie wymagają obszerniejszych testów większej liczby elementów, natomiast dla stron w 1 języku orientacyjny cennik zamieszczamy poniżej:

  • audyt strony informacyjnej firmy lub prywatnej kosztuje 4400 zł netto (5412 zł brutto),
  • audyt sklepu internetowego kosztuje 8400 zł netto (10332 zł brutto),
  • audyt bardziej skomplikowanego serwisu, np. mającego zaawansowaną wyszukiwarkę lub funkcje filtrowania lub mechanizm logowania odwiedzających lub system rezerwacyjny, czy też witryn ogłoszeniowych, wyceniany jest indywidualnie, w kwocie od 14000 zł netto.

Zamów audyt lub zadaj pytanie

Jeśli chcesz zamówić audyt lub masz pytanie, wypełnij poniższy formularz. Możesz także skontaktować się przez e-mail biuro@sukcesstrony.pl lub telefon ☎ 513 499 352 od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 18:00.

    Adres e-mail:

    Imię i nazwisko:

    Numer telefonu:

    Adres audytowanej strony:

    Wstępnie określ rodzaj strony:

    Kiedy chcesz rozpocząć realizację audytu:

    Dane do umowy (NIP, adres firmy lub domowy dla osoby fizycznej oraz imię i nazwisko osoby reprezentującej):

    Dodatkowe informacje lub pytanie:

    Aby dowiedzieć się, jak będziemy przetwarzać wysłane przez Ciebie dane osobowe, zobacz politykę prywatności w nowym oknie.