Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, które dostarcza Klientów

Poniżej znajdziesz szczegóły oferty zakładania nowoczesnych witryn przez naszą firmę. Przygotowaliśmy dla Ciebie również książkę do pobrania za darmo - "Zamawianie stron i sklepów internetowych od A do Z", która wprowadzi Cię w temat.

W dolnej części tej strony znajdziesz szczegółowy opis każdego z elementów, które składają się na tworzone przez nas sklepy internetowe.

Zakładanie sklepów internetowych

Oferujemy zakładanie sklepów internetowych łatwych w obsłudze i dostosowanych do polskich warunków, wraz z możliwością zapłaty kartą kredytową lub debetową przez odwiedzających.

Sklep oparty będzie na systemie WordPress - najpopularniejszym na świecie - rozszerzonym o funkcje sklepu za sprawą dodatku o nazwie WooCommerce. Będzie także odpowiednio przygotowany do jego marketingu (tzw. pozycjonowania).

Tworzone przez nas sklepy internetowe są nowoczesne i profesjonalne. Cena wykonania sklepu wynosi 8200 zł netto (10086 zł brutto), zaś czas realizacji: 21 dni. Sklepy przez nas tworzone posiadają:

  • Możliwość edytowania treści, kategorii, produktów oraz działów bez znajomości programowania (tzw. system CMS WordPress z dodatkiem sklepowym WooCommerce)
  • Profesjonalny wygląd z wersją na telefony i tablety - Szata graficzna gotowa przed podpisaniem umowy!
  • Gratis: Kurs pozycjonowania o wartości 2000 zł! - Bądź wyżej w Google! Oferta ograniczona czasowo
  • Możliwość zapłaty kartą przez Internet
  • Niższe prowizje u pośredników płatności - oszczędzaj nawet 32% na każdej transakcji!
  • Polską instrukcję obsługi
  • Integrację z Facebookiem i innymi serwisami społecznościowymi
  • Mapę Google dojazdu do siedziby firmy
  • Formularz kontaktowy
  • Wdrożenie tzw. Certyfikatu SSL, który podnosi bezpieczeństwo i pozycję w Google (objaśnienie poniżej)
  • Dostosowanie do wymogów RODO - Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych
  • Dostosowanie do wymogów ustawy o prawie telekomunikacyjnym (informacja o tzw. ciasteczkach)
  • Automatyczne wspomaganie pozycjonowania (osiągania wysokich pozycji w Google)
  • Polskojęzyczny system statystyk odwiedzin Google Analytics
  • Adres e-mail we własnej domenie (np. biuro@wybranadomena.pl)
  • Dostęp do panelu zarządzania witryną w wyszukiwarce Google
  • Mechanizmy przyspieszające ładowanie strony - podnoszą także pozycję witryny w Google
  • Zaawansowane zabezpieczenia przed włamaniami
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych na wypadek awarii
  • Możliwość rozbudowy sklepu w przyszłości

Formularz do złożenia swojego zapytania znajdą Państwo poniżej.

  • Możliwość edytowania treści, kategorii, produktów oraz działów bez znajomości programowania (tzw. system CMS WordPress z dodatkiem sklepowym WooCommerce)
  • Profesjonalny wygląd z wersją na telefony i tablety
    Szata graficzna gotowa przed podpisaniem umowy!
  • GRATIS: Kurs pozycjonowania o wartości 2000 zł!
    Bądź wyżej w Google! Oferta ograniczona czasowo
  • Możliwość zapłaty kartą przez Internet
  • Niższe prowizje u pośredników płatności
    Oszczędzaj nawet 32% na każdej transakcji!
  • Integracja z Facebookiem i innymi serwisami społecznościowymi
  • Polska instrukcja obsługi
  • Mapa Google dojazdu do siedziby firmy
  • Formularz kontaktowy
  • Wdrożenie tzw. Certyfikatu SSL - podnosi bezpieczeństwo i pozycję w Google (objaśnienie poniżej)
  • Dostosowanie do wymogów RODO - Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych
  • Dostosowanie do wymogów ustawy o prawie telekomunikacyjnym (informacja o tzw. ciasteczkach)
  • Automatyczne wspomaganie pozycjonowania
    (osiągania wysokich pozycji w Google)
  • Polskojęzyczny system statystyk odwiedzin
    Google Analytics
  • Adres e-mail we własnej domenie
    (np. biuro@wybranadomena.pl)
  • Dostęp do panelu zarządzania witryną
    w wyszukiwarce Google
  • Mechanizmy przyspieszające ładowanie strony
    Podnoszą pozycje w Google
  • Zaawansowane zabezpieczenia przed włamaniami
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych
    na wypadek awarii
  • Możliwość rozbudowy sklepu w przyszłości

 

 

  •  
     
     
  •  
     
  •  
     
  •  
  •  
     
  •  
     
  •  
  •  
  •  
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
  •  
     
  •  

8200 zł netto
10086 zł brutto

Czas realizacji: 21 dni

W dolnej części strony znajdziesz zaś szczegółowy opis każdego z wymienionych elementów sklepu.

Znamy się na tym, co robimy

Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych Absolwenci Uniwersytetu Jagiellońskiego Tworzymy polską wersję WordPressa Tworzymy polską wersję wtyczki pozycjonującej WordPress SEO by Yoast

Niektórzy z naszych Klientów

Klient: Telekomunikacja Polska S.A. Klient: Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Klient: Bank Spółdzielczy w Sejnach, Grupa BPS Klient: eldoras.com, zwycięstwo w konkursie DreamHost

Co mówią o nas Klienci?

 Firma Sukces Strony na pierwszym miejscu stawia jakość usług. Dzięki właściwemu podejściu czuję się obsłużona z należytą uwagą i zaangażowaniem. 
Monika Dąbrowska, Sklep Animalsowozobacz referencje
 Wszystko, co spotkało mnie w ciągu tych 2-3 tygodni ze strony "Sukces Strony" znamionuje profesjonalizm i klasę. 
Wojciech Wojdat, Tłumacz Przysięgły Języka Francuskiegozobacz referencje
 Współpraca z firmą Sukces Strony przebiegła bardzo profesjonalnie. Szybka realizacja, bardzo dobry kontakt i bezcenna pomoc w przypadku problemów. Polecam w 100%. 
Stanisława Serwińskazobacz referencje
 Firma Sukces Strony działa profesjonalnie, fachowo doradza i ma dobre podejście do Klienta. 
Anetta Józak, Sieć kwiaciarni Nerinazobacz referencje
 Jako pozytywne cechy współpracy należy wymienić: dbałość o dopasowanie użyteczności usługi do potrzeb Klienta, konkurencyjną cenę, terminowość, pomoc przy eksploatacji. 
Czesław Poźniak, Wiceprezes Zarządu, Bank Spółdzielczy w Sejnachzobacz referencje
 Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości pracy właściciela firmy Sukces Strony i umiejętności komunikacyjnych. Z radością możemy polecić jego usługi. 
Taco Verdonschot, Yoast Holandiazobacz referencje
 Współpraca z firmą Sukces Strony przebiega zgodnie z ustaleniami i spełnia nasze oczekiwania. Profesjonalne podejście i dobry kontakt owocują sukcesem obu stron. 
Radosław Serwiński, Dekobeton Polskazobacz referencje

Nasze publikacje w prasie informatycznej

Magazyn PHP Solutions Magazyn PC World Magazyn Software Developer's Journal Magazyn NEXT

Kontakt

Wypełnij poniższy formularz. Na Twój adres e-mail prześlemy za darmo proponowane szaty graficzne dla Twojego sklepu.

Odpowiedzi na pytania dotyczące zakładania sklepów internetowych udzielamy wyłącznie e-mailowo.

    Adres e-mail:

    Numer telefonu:

    Imię i nazwisko:

    Czy zapytanie ma związek z ubieganiem się o dotację z Unii Europejskiej, Funduszu Pracy itp. na wykonanie sklepu:

    Kiedy chcesz rozpocząć realizację tego projektu:

    Jakie produkty będą sprzedawane oraz inne informacje i pytania:

    Aby dowiedzieć się, jak będziemy przetwarzać wysłane przez Ciebie dane osobowe, zobacz politykę prywatności w nowym oknie.

    Profesjonalne sklepy internetowe

    Poniżej opisujemy każdy z elementów, które składają się na budowane przez nas nowoczesne sklepy internetowe. Czytaj dalej, a dowiesz się, dlaczego są to elementy niezbędne do prowadzenia biznesu w internecie.

    — Możliwość edytowania treści, kategorii, produktów oraz działów bez znajomości programowania (tzw. system CMS WordPress z dodatkiem sklepowym WooCommerce)

    Systemy zarządzania treścią, zwane w skrócie CMS (od angielskiego określenia Content Management System) pozwalają na samodzielną edycję praktycznie całej treści witryny, bez znajomości programowania.

    Jeśli tylko umiesz wysłać e-mail lub napisać tekst w Wordzie, to bez problemu poradzisz sobie z dodawaniem, edytowaniem lub usuwaniem kategorii, poszczególnych produktów, opisów, zdjęć oraz oznaczaniem zamówień jako zrealizowane. Wszystko dostępne jest w intuicyjnym panelu administracyjnym, w języku polskim.

    Jeśli chcesz, możesz przeczytać więcej o tym, czym jest CMS, gdzie znajdziesz także wersję demonstracyjną, do której możesz dodać przykładową treść i przekonać się, jak proste jest zarządzanie sklepem.

    — Profesjonalny wygląd z wersją na telefony i tablety, z szatą graficzną gotową przed podpisaniem umowy

    Sklepy internetowe przez nas zakładane są automatycznie dostosowywane do wygodnego wyświetlania na urządzeniach przenośnych, czyli na telefonach i tabletach.

    Ma to znaczenie nie tylko dla wygody odwiedzających, ale jest też bezpośrednim czynnikiem, od którego zależy pozycja witryny w wynikach wyszukiwania Google.

    Po wypełnieniu formularza zapytania prześlemy na Twój e-mail niezobowiązująco i bezpłatnie proponowane szaty graficzne dla Twojego sklepu. Będziesz dokładnie wiedzieć, jak będzie wyglądać sklep, jeszcze zanim rozpoczniemy współpracę!

    — GRATIS: Kurs pozycjonowania o wartości 2000 zł!

    Pozycjonowanie to podnoszenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google.

    Zamawiając u nas sklep, otrzymasz bezpłatnie kurs pozycjonowania dla początkujących o wartości 2000 zł!

    Uwaga: oferta jest ograniczona czasowo. Wypełnij formularz kontaktowy, aby poznać szczegóły.

    — Możliwość zapłaty kartą przez internet

    Każdy sklep internetowy może mieć wdrożone następujące metody płatności:

    • zwykłym przelewem na Twoje konto bankowe (np. wykonanym na poczcie lub w banku), bez dodatkowych prowizji,
    • przelewem lub płatnościami internetowymi obsługiwanymi przez zewnętrzną (nie naszą) firmę - tzw. pośrednika płatności, który pozwala na płacenie w internecie kartami debetowymi i kredytowymi, BLIKiem, (niekiedy) SMSami, transakcjami na stronach banków itp...
    • zagranicznym pośrednikiem płatności o nazwie PayPal, który akceptuje między innymi karty debetowe i kredytowe.

    Do sklepu wdrażamy dowolne z powyższych metod płatności. Pośrednicy płatności pobierają zazwyczaj opłatę w wysokości ok. 2% – 3% od wartości każdej transakcji. Wygodna i szybka płatność z użyciem pośrednika jest standardem w sklepach internetowych i stacjonarnych (gdzie pośrednik obsługuje terminal płatniczy).

    — Niższe prowizje u pośredników płatności

    Dla naszych Klientów wynegocjowaliśmy niższe stawki u wybranych pośredników płatności internetowych.

    Przykładowo, jeden z pośredników zamiast 200 zł za aktywację usługi, pobiera 5 zł, zaś jego stała prowizja od każdej transakcji wynosi nie 2,5% (jak dla standardowych Klientów tego pośrednika), lecz zaledwie 1,69%.

    Oznacza to, że dzięki założeniu sklepu w naszej firmie, możesz oszczędzić nawet 32% na prowizji płaconej od każdej transakcji pośrednikowi płatności!

    Jeśli sklep otrzymuje co miesiąc np. 10 tysięcy zł brutto wartości wpłat, oszczędzisz 81 zł miesięcznie, czyli 972 zł rocznie!

    — Polska instrukcja obsługi

    Chociaż tworzone przez nas sklepy są bardzo intuicyjne w obsłudze, to do każdego projektu przygotowujemy indywidualną instrukcję obsługi z wyjaśnieniem krok po kroku, jak dodać produkt, zdjęcie, kategorię, nową podstronę lub artykuł tekstowy z opisem nowości.

    W instrukcji obsługi wyjaśnione są także stany zamówienia (np. "Oczekuje na płatność" lub "W trakcie realizacji"), kody rabatowe, raporty sprzedażowe i inne funkcje systemu. Instrukcja jest przygotowana do wydruku.

    — Mapa Google dojazdu do siedziby firmy

    Jeśli oferujesz odbiór towaru w siedzibie firmy, przydatna będzie mapa Google dojazdu, którą dodamy do działu Kontakt.

    — Formularz kontaktowy

    Odwiedzający Twój sklep czasami będą mieć pytania. Aby nie musieli uruchamiać swoich programów pocztowych i wpisywać Twojego adresu e-mail, zamieścimy w dziale Kontakt formularz, w którym podadzą swoje dane i treść wiadomości do Ciebie, wysyłając ją jednym przyciskiem. Będzie to dla nich ułatwienie w kontakcie ze sklepem.

    — Wdrożenie certyfikatu SSL

    Certyfikat SSL to zabezpieczenie techniczne, którego posiadanie powoduje, że:

    • strona jest bezpieczniejsza,
    • obok adresu w przeglądarce wyświetlana jest zielona kłódka bezpieczeństwa,
    • witryna jest wyżej w wynikach wyszukiwania Google (ma bezpośredni wpływ na pozycje),
    • sklep może korzystać z usług np. pośredników płatności, którzy akceptują współpracę tylko ze sklepami posiadającymi ten certyfikat.

    Do sklepów internetowych wdrażamy certyfikat SSL bezpłatnie. Dla zdecydowanej większości projektów zasugerujemy także korzystanie z usług takiej firmy utrzymującej witrynę, która nie pobiera dodatkowych, corocznych opłat za certyfikat. Większość firm pobiera bowiem ok. 200 zł rocznej opłaty - tyle oszczędzisz, korzystając z rekomendowanych przez nas usługodawców.

    — Dostosowanie do wymogów RODO - Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych

    Rozporządzenie Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych obejmuje wszystkie sklepy internetowe. Brak zgodności witryny z tym prawem zagrożony jest karą w wysokości do 20 milionów euro, nakładaną przez polski Urząd Ochrony Danych Osobowych.

    W praktyce strona zawsze zbiera informacje o internautach, którzy ją odwiedzają:

    • pośrednicy płatności muszą wiedzieć, kto opłaca zamówienie, więc mają pewien dostęp do danych kupujących,
    • kurierzy dostarczający wysyłane przez Ciebie towary będą otrzymywać dane teleadresowe Twoich Klientów, by wiedzieć, gdzie dostarczyć paczkę,
    • odwiedzający mogą wysłać do Ciebie bezpośrednio e-mail (do którego dostęp techniczny ma między innymi firma zewnętrzna utrzymująca Twoją stronę - nie nasza),
    • internauci mogą wypełnić formularz kontaktowy, który przed dotarciem do Ciebie będzie automatycznie sprawdzany przez inną firmę pod kątem zawierania niechcianych, masowych reklam,
    • statystyki odwiedzin witryny automatycznie monitorują ruch internautów (w dosyć anonimowy sposób, ale jednak),
    • inne mechanizmy strony mogą także zbierać i przetwarzać dane odwiedzających.

    Prawo RODO nakłada na posiadaczy sklepów obowiązki wdrożenia zabezpieczeń i rozwiązań technicznych, mających na celu ochronę danych osobowych odwiedzających. Wymaga także stworzenia obszernego dokumentu zwanego polityką prywatności, który będzie zawierał wymagane informacje na temat tego, kto, gdzie, w jakim celu, na jakiej podstawie prawnej i na jak długo otrzymuje dane internautów.

    Na szczęście w zakresie strony internetowej zajmujemy się wszystkimi tymi kwestiami.

    — Integracja z Facebookiem i innymi serwisami społecznościowymi

    Jeśli zamierzasz mieć konta sklepu na Facebooku, Twitterze, Google+, Instagramie, YouTube'ie, Snapchacie lub w innym serwisie społecznościowym, zamieścimy odpowiednie ikony i odnośniki do tych profilów na Twojej stronie.

    Możemy również dodać do witryny okienko Facebooka, w którym widać twarze osób lubiących Twoją stronę. Znajduje się tam również przycisk "Lubię to", którego kliknięcie połączy odwiedzających z Twoim profilem na Facebooku.

    Podstrony Twojego sklepu, np. strony produktów, mogą mieć osobno ustawiane zdjęcia i opisy, jakie będą wyświetlane na Facebooku, jeśli ktoś opublikuje na nim odnośnik do takowego produktu. Podobne zdjęcia i opisy można ustawić także dla serwisu społecznościowego Twitter. Oczywiście system automatycznie dobierze domyślne opisy i zdjęcia dla produktów.

    — Dostosowanie do wymogów ustawy o prawie telekomunikacyjnym (informacja o tzw. ciasteczkach)

    W prawie Unii Europejskiej znalazł się wymóg umieszczania na stronach informacji o używaniu przez nich tzw. ciasteczek. Są to niewielkie pliki, które są niezbędne do prowadzenia statystyk odwiedzin sklepu oraz są potrzebne do tego, by Klienci sklepu mogli się do niego logować na swoje konta. W praktyce niemal każda strona internetowa używa tego mechanizmu.

    Niestety z uwagi na niefortunnie sformułowane przepisy unijne wszystkie witryny muszą zamieszczać informacje o używaniu ciasteczek. Zajmiemy się tym, publikując na Twojej stronie szablonową treść tego komunikatu, dzięki czemu nie będziesz musiał tą formalnością się przejmować.

    — Automatyczne wspomaganie pozycjonowania, czyli osiągania wysokich pozycji w Google

    Pozycjonowanie (nazywane także SEO od angielskiego tłumaczenia) to najpopularniejszy sposób marketingu w internecie. Dzięki pozycjonowaniu Twój sklep będzie wysoko w wynikach wyszukiwania Google, co oznacza, że trafi na niego wiele osób.

    W ramach tworzenia sklepu wyposażymy go w mechanizmy, które automatycznie wspomagają ten proces i samoczynnie komunikują się z firmą Google, by Twój sklep był wyżej w wynikach wyszukiwania. Firma Google jest informowana np. o każdym nowym produkcie, jaki dodasz do sklepu.

    Wskazane jest przy tym, by strona była dodatkowo pozycjonowana w każdym miesiącu, ponieważ same automatyczne mechanizmy nie zastąpią działań marketingowych wykonywanych regularnie przez firmy informatyczne. Nie ma jednak takiego obowiązku, a pozycjonowanie nie jest jedyną formą marketingu w internecie. Twój sklep będzie jednak pod tym względem świetnie przygotowany.

    Jeśli chcesz, możesz przeczytać szczegóły o tym, co to jest pozycjonowanie lub zapoznać się z naszą ofertą pozycjonowania.

    — Polskojęzyczny system statystyk odwiedzin Google Analytics

    Chociaż sam system sklepowy pozwala na generowanie raportów i wykresów sprzedażowych, to ważna jest także wiedza ogólna o odwiedzających.

    Dzięki systemowi statystyk odwiedzin o nazwie Analytics od firmy Google, dowiesz się między innymi:

    • ile odwiedzin w danym czasie (nawet na żywo!) ma sklep,
    • które kategorie i produkty są najczęściej oglądane,
    • skąd pochodzą odwiedzający, z podziałem na Facebooka, wyszukiwarkę Google, płatne kampanie marketingowe lub cudze strony internetowe,
    • z jakich innych witryn trafiali do Ciebie odwiedzający.

    Używanie statystyk odwiedzin jest opisane w instrukcji obsługi. Wgłębienie się w nie pozwoli podnieść sprzedaż w Twoim sklepie.

    — Adres e-mail we własnej domenie

    Twój sklep internetowy musi wyglądać jak najbardziej profesjonalnie. Dlatego też założymy dla niego adres e-mail w postaci np. kontakt@adres-twojego-sklepu.pl. Jeśli chcesz, będziesz mógł używać go do komunikacji z Klientami.

    — Dostęp do panelu zarządzania witryną w wyszukiwarce Google

    Wyszukiwarka Google często komunikuje właścicielom stron internetowych, jakie ma dla nich zalecenia np. w celu podniesienia ruchu lub jakie dostrzega problemy na ich witrynach. Powiadomienia takie otrzymuje się na e-mail, jeśli strona jest podłączona do panelu zarządzania witryną w wyszukiwarce Google, który nosi nazwę Google Search Console.

    Tworząc Twój sklep podłączamy go do tych mechanizmów, dzięki czemu komunikuje się on dwustronnie i automatycznie z firmą Google, a Ty będziesz otrzymywać ewentualne komunikaty w przyszłości.

    — Mechanizmy przyspieszające ładowanie strony

    Dla odwiedzających Twój sklep bardzo ważne będzie, by podstrony, a zwłaszcza zdjęcia produktów, ładowały się jak najszybciej. Dlatego też wyposażymy Twoją witrynę w mechanizmy, które całkowicie automatycznie ją przyspieszą.

    Dla przykładu: jeśli dodasz duże zdjęcie produktu, to zostanie wygenerowana automatycznie jego szybko wczytująca się miniatura i będzie ona stosowana np. na telefonach, gdzie ekran i tak jest mały. Jeśli odwiedzający kliknie zaś zdjęcie, będzie mógł zobaczyć je w pełnym powiększeniu.

    — Zaawansowane zabezpieczenia przed włamaniami

    Bezpieczeństwo Twojego sklepu internetowego jest szczególnie ważne, ponieważ będą w nim zapisane między innymi dane teleadresowe Twoich Klientów. Z przyjemnością informujemy, że tworzone przez nas sklepy mają wdrażane takie same mechanizmy zabezpieczające, jak te, które opracowaliśmy specjalnie na potrzeby np. banku i innych instytucji operujących ważnymi danymi.

    Obok adresu Twojego sklepu, u góry przeglądarki internetowej, zobaczysz zieloną kłódeczkę, oznaczającą szyfrowanie przez stronę przesyłanych do niej informacji. Jest to jedno z wielu wdrażanych przez nas zabezpieczeń. Wszystkie działają w pełni automatycznie.

    Gdy Twoi Klienci przejdą do etapu płacenia za swoje zamówienie, zostaną przeniesieni na witrynę renomowanego pośrednika płatności np. kartami kredytowymi, który już we własnym zakresie będzie odpowiadał za bezpieczeństwo danych związanych z pieniędzmi. Twój sklep nie będzie więc odpowiadał za te najważniejsze dane - jedynie za informacje teleadresowe Klientów.

    — Automatyczne tworzenie kopii zapasowych na wypadek awarii

    Ewentualna usterka techniczna, która czasami w informatyce się zdarza, może być problematyczna dla sklepu internetowego. Dlatego też system będzie automatycznie wykonywał kopie zapasowe danych tekstowych (np. szczegółów zamówień) i wysyłał je na założony do celów technicznych adres e-mail.

    Jeśli by zaszła taka potrzeba, można będzie stosunkowo prosto przywrócić sklep do stanu z danego dnia. W praktyce jednak od 2013 roku, gdy rozpoczęliśmy wyposażanie sklepów w taki mechanizm, ani razu nie zaszła potrzeba użycia kopii zapasowej. Ważne jednak, że będziesz zabezpieczony - na wszelki wypadek.

    — Możliwość rozbudowy sklepu w przyszłości

    Ponieważ sklep będzie oparty na najpopularniejszym na świecie systemie do tworzenia witryn o nazwie CMS WordPress (za którego oficjalną polską wersję odpowiada nasza firma), będzie można go bardzo łatwo rozbudowywać.

    Już teraz do systemu dostępnych jest aż 55 tysięcy bezpłatnych dodatków.

    Kolejny krok ku współpracy

    Kliknij, by przejść do formularza zamówienia powyżej, w którym prosimy o podanie, jaki asortyment chcesz sprzedawać w swoim sklepie. Prześlemy na Twój e-mail bezpłatnie i niezobowiązująco propozycje szat graficznych dla Twojego sklepu internetowego.