Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, które dostarcza Klientów

Menu

Poniżej znajdziesz szczegóły oferty zakładania nowoczesnych witryn przez naszą firmę. Przygotowaliśmy dla Ciebie również książkę do pobrania za darmo - "Zamawianie stron i sklepów internetowych od A do Z", która wprowadzi Cię w temat.

W dolnej części tej strony znajdziesz szczegółowy opis każdego z elementów, które składają się na tworzone przez nas sklepy internetowe.

Zakładanie sklepów internetowych

Oferujemy zakładanie sklepów internetowych łatwych w obsłudze i dostosowanych do polskich warunków, wraz z możliwością zapłaty kartą kredytową lub debetową przez odwiedzających.

Sklep oparty będzie na systemie WordPress - najpopularniejszym na świecie - rozszerzonym o funkcje sklepu za sprawą dodatku o nazwie WooCommerce. Będzie także odpowiednio przygotowany do jego marketingu (tzw. pozycjonowania).

Tworzone przez nas sklepy internetowe są nowoczesne i profesjonalne. Cena wykonania sklepu wynosi 6400 zł netto, zaś czas realizacji: 21 dni. Sklepy przez nas tworzone posiadają:

  • Możliwość edytowania treści, kategorii, produktów oraz działów bez znajomości programowania (tzw. system CMS WordPress z dodatkiem sklepowym WooCommerce)
  • Profesjonalny wygląd z wersją na telefony i tablety - Szata graficzna gotowa przed podpisaniem umowy!
  • Możliwość zapłaty kartą przez Internet
  • Polską instrukcję obsługi
  • Integrację z Facebookiem i innymi serwisami społecznościowymi
  • Mapę Google dojazdu do siedziby firmy
  • Formularz kontaktowy
  • Dostosowanie do wymogów ustawy o prawie telekomunikacyjnym (informacja o tzw. ciasteczkach)
  • Automatyczne wspomaganie pozycjonowania (osiągania wysokich pozycji w Google)
  • Polskojęzyczny system statystyk odwiedzin
    Google Analytics
  • Adres e-mail we własnej domenie (np. biuro@wybranadomena.pl)
  • Dostęp do panelu zarządzania witryną w wyszukiwarce Google
  • Mechanizmy przyspieszające ładowanie strony
  • Zaawansowane zabezpieczenia przed włamaniami
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych na wypadek awarii

Formularz do złożenia swojego zapytania znajdą Państwo poniżej.

  • Możliwość edytowania treści, kategorii, produktów oraz działów bez znajomości programowania (tzw. system CMS WordPress z dodatkiem sklepowym WooCommerce)
  • Profesjonalny wygląd z wersją na telefony i tablety
    Szata graficzna gotowa przed podpisaniem umowy!
  • Możliwość zapłaty kartą przez Internet
  • Integracja z Facebookiem i innymi serwisami społecznościowymi
  • Polska instrukcja obsługi
  • Mapa Google dojazdu do siedziby firmy
  • Formularz kontaktowy
  • Dostosowanie do wymogów ustawy o prawie telekomunikacyjnym (informacja o tzw. ciasteczkach)
  • Automatyczne wspomaganie pozycjonowania
    (osiągania wysokich pozycji w Google)
  • Polskojęzyczny system statystyk odwiedzin
    Google Analytics
  • Adres e-mail we własnej domenie
    (np. biuro@wybranadomena.pl)
  • Dostęp do panelu zarządzania witryną
    w wyszukiwarce Google
  • Mechanizmy przyspieszające ładowanie strony
  • Zaawansowane zabezpieczenia przed włamaniami
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych
    na wypadek awarii

 

 

  •  
     
     
  •  
     
  •  
  •  
     
  •  
  •  
  •  
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
  •  
  •  
     

6400 zł netto

Czas realizacji: 21 dni

Jeśli chcesz poznać szczegóły, wypełnij poniższy formularz kontaktowy. W dolnej części strony znajdziesz zaś szczegółowy opis każdego z wymienionych elementów sklepu.

Znamy się na tym, co robimy

Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych Absolwenci Uniwersytetu Jagiellońskiego Tworzymy polską wersję WordPressa Tworzymy polską wersję wtyczki pozycjonującej WordPress SEO by Yoast

Niektórzy z naszych Klientów

Klient: Telekomunikacja Polska S.A. Klient: Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Klient: Bank Spółdzielczy w Sejnach, Grupa BPS Klient: eldoras.com, zwycięstwo w konkursie DreamHost

Co mówią o nas Klienci?

 Firma Sukces Strony na pierwszym miejscu stawia jakość usług. Dzięki właściwemu podejściu czuję się obsłużona z należytą uwagą i zaangażowaniem. 
Monika Dąbrowska, Sklep Animalsowozobacz referencje
 Wszystko, co spotkało mnie w ciągu tych 2-3 tygodni ze strony "Sukces Strony" znamionuje profesjonalizm i klasę. 
 Współpraca z firmą Sukces Strony przebiegła bardzo profesjonalnie. Szybka realizacja, bardzo dobry kontakt i bezcenna pomoc w przypadku problemów. Polecam w 100%. 
Stasia Serwińskazobacz referencje
 Firma Sukces Strony działa profesjonalnie, fachowo doradza i ma dobre podejście do Klienta. 
 Jako pozytywne cechy współpracy należy wymienić: dbałość o dopasowanie użyteczności usługi do potrzeb Klienta, konkurencyjną cenę, terminowość, pomoc przy eksploatacji. 
Czesław Poźniak, Wiceprezes Zarządu, Bank Spółdzielczy w Sejnachzobacz referencje
 Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości pracy właściciela firmy Sukces Strony i umiejętności komunikacyjnych. Z radością możemy polecić jego usługi. 
Taco Verdonschot, Yoast Holandiazobacz referencje
 Współpraca z firmą Sukces Strony przebiega zgodnie z ustaleniami i spełnia nasze oczekiwania. Profesjonalne podejście i dobry kontakt owocują sukcesem obu stron. 
Radosław Serwiński, Dekobeton Polskazobacz referencje

Nasze publikacje w prasie informatycznej

Magazyn PHP Solutions Magazyn PC World Magazyn Software Developer's Journal Magazyn NEXT

Kontakt

Wypełnij poniższy formularz. Na Twój adres e-mail prześlemy za darmo proponowane szaty graficzne dla Twojego sklepu.

Jeśli masz pytania, zadzwoń: 513 499 352 od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 18:00 lub wyślij e-mail: biuro@sukcesstrony.pl

Adres e-mail:

Imię i nazwisko:

Jakie produkty będą sprzedawane oraz inne informacje i pytania:

Profesjonalne sklepy internetowe

Poniżej opisujemy każdy z elementów, które składają się na budowane przez nas nowoczesne sklepy internetowe. Czytaj dalej, a dowiesz się, dlaczego są to elementy niezbędne do prowadzenia biznesu w internecie.

— Możliwość edytowania treści, kategorii, produktów oraz działów bez znajomości programowania (tzw. system CMS WordPress z dodatkiem sklepowym WooCommerce)

Systemy zarządzania treścią, zwane w skrócie CMS (od angielskiego określenia Content Management System) pozwalają na samodzielną edycję praktycznie całej treści witryny, bez znajomości programowania.

Jeśli tylko umiesz wysłać e-mail lub napisać tekst w Wordzie, to bez problemu poradzisz sobie z dodawaniem, edytowaniem lub usuwaniem kategorii, poszczególnych produktów, opisów, zdjęć oraz oznaczaniem zamówień jako zrealizowane. Wszystko dostępne jest w intuicyjnym panelu administracyjnym, w języku polskim.

Jeśli chcesz, możesz przeczytać więcej o tym, czym jest CMS, gdzie znajdziesz także wersję demonstracyjną, do której możesz dodać przykładową treść i przekonać się, jak proste jest zarządzanie sklepem.

— Profesjonalny wygląd z wersją na telefony i tablety, z szatą graficzną gotową przed podpisaniem umowy

Sklepy internetowe przez nas zakładane są automatycznie dostosowywane do wygodnego wyświetlania na urządzeniach przenośnych, czyli na telefonach i tabletach.

Ma to znaczenie nie tylko dla wygody odwiedzających, ale jest też bezpośrednim czynnikiem, od którego zależy pozycja witryny w wynikach wyszukiwania Google.

Po wypełnieniu formularza zapytania prześlemy na Twój e-mail niezobowiązująco i bezpłatnie proponowane szaty graficzne dla Twojego sklepu. Będziesz dokładnie wiedzieć, jak będzie wyglądać sklep, jeszcze zanim rozpoczniemy współpracę!

— Polska instrukcja obsługi

Chociaż tworzone przez nas sklepy są bardzo intuicyjne w obsłudze, to do każdego projektu przygotowujemy indywidualną instrukcję obsługi z wyjaśnieniem krok po kroku, jak dodać produkt, zdjęcie, kategorię, nową podstronę lub artykuł tekstowy z opisem nowości.

W instrukcji obsługi wyjaśnione są także stany zamówienia (np. "Oczekuje na płatność" lub "W trakcie realizacji"), kody rabatowe, raporty sprzedażowe i inne funkcje systemu. Instrukcja jest przygotowana do wydruku.

— Mapa Google dojazdu do siedziby firmy

Jeśli oferujesz odbiór towaru w siedzibie firmy, przydatna będzie mapa Google dojazdu, którą dodamy do działu Kontakt.

— Formularz kontaktowy

Odwiedzający Twój sklep czasami będą mieć pytania. Aby nie musieli uruchamiać swoich programów pocztowych i wpisywać Twojego adresu e-mail, zamieścimy w dziale Kontakt formularz, w którym podadzą swoje dane i treść wiadomości do Ciebie, wysyłając ją jednym przyciskiem. Będzie to dla nich ułatwienie w kontakcie ze sklepem.

— Integracja z Facebookiem i innymi serwisami społecznościowymi

Jeśli zamierzasz mieć konta sklepu na Facebooku, Twitterze, Google+, Instagramie, YouTube'ie, Snapchacie lub w innym serwisie społecznościowym, zamieścimy odpowiednie ikony i odnośniki do tych profilów na Twojej stronie.

Możemy również dodać do witryny okienko Facebooka, w którym widać twarze osób lubiących Twoją stronę. Znajduje się tam również przycisk "Lubię to", którego kliknięcie połączy odwiedzających z Twoim profilem na Facebooku.

Podstrony Twojego sklepu, np. strony produktów, mogą mieć osobno ustawiane zdjęcia i opisy, jakie będą wyświetlane na Facebooku, jeśli ktoś opublikuje na nim odnośnik do takowego produktu. Podobne zdjęcia i opisy można ustawić także dla serwisu społecznościowego Twitter. Oczywiście system automatycznie dobierze domyślne opisy i zdjęcia dla produktów.

— Dostosowanie do wymogów ustawy o prawie telekomunikacyjnym (informacja o tzw. ciasteczkach)

W prawie Unii Europejskiej znalazł się wymóg umieszczania na stronach informacji o używaniu przez nich tzw. ciasteczek. Są to niewielkie pliki, które są niezbędne do prowadzenia statystyk odwiedzin sklepu oraz są potrzebne do tego, by Klienci sklepu mogli się do niego logować na swoje konta. W praktyce niemal każda strona internetowa używa tego mechanizmu.

Niestety z uwagi na niefortunnie sformułowane przepisy unijne wszystkie witryny muszą zamieszczać informacje o używaniu ciasteczek. Zajmiemy się tym, publikując na Twojej stronie szablonową treść tego komunikatu, dzięki czemu nie będziesz musiał tą formalnością się przejmować.

— Automatyczne wspomaganie pozycjonowania, czyli osiągania wysokich pozycji w Google

Pozycjonowanie (nazywane także SEO od angielskiego tłumaczenia) to najpopularniejszy sposób marketingu w internecie. Dzięki pozycjonowaniu Twój sklep będzie wysoko w wynikach wyszukiwania Google, co oznacza, że trafi na niego wiele osób.

W ramach tworzenia sklepu wyposażymy go w mechanizmy, które automatycznie wspomagają ten proces i samoczynnie komunikują się z firmą Google, by Twój sklep był wyżej w wynikach wyszukiwania. Firma Google jest informowana np. o każdym nowym produkcie, jaki dodasz do sklepu.

Wskazane jest przy tym, by strona była dodatkowo pozycjonowana w każdym miesiącu, ponieważ same automatyczne mechanizmy nie zastąpią działań marketingowych wykonywanych regularnie przez firmy informatyczne. Nie ma jednak takiego obowiązku, a pozycjonowanie nie jest jedyną formą marketingu w internecie. Twój sklep będzie jednak pod tym względem świetnie przygotowany.

Jeśli chcesz, możesz przeczytać szczegóły o tym, co to jest pozycjonowanie lub zapoznać się z naszą ofertą pozycjonowania.

— Polskojęzyczny system statystyk odwiedzin Google Analytics

Chociaż sam system sklepowy pozwala na generowanie raportów i wykresów sprzedażowych, to ważna jest także wiedza ogólna o odwiedzających.

Dzięki systemowi statystyk odwiedzin o nazwie Analytics od firmy Google, dowiesz się między innymi:

  • ile odwiedzin w danym czasie (nawet na żywo!) ma sklep,
  • które kategorie i produkty są najczęściej oglądane,
  • skąd pochodzą odwiedzający, z podziałem na Facebooka, wyszukiwarkę Google, płatne kampanie marketingowe lub cudze strony internetowe,
  • z jakich innych witryn trafiali do Ciebie odwiedzający.

Używanie statystyk odwiedzin jest opisane w instrukcji obsługi. Wgłębienie się w nie pozwoli podnieść sprzedaż w Twoim sklepie.

— Adres e-mail we własnej domenie

Twój sklep internetowy musi wyglądać jak najbardziej profesjonalnie. Dlatego też założymy dla niego adres e-mail w postaci np. kontakt@adres-twojego-sklepu.pl. Jeśli chcesz, będziesz mógł używać go do komunikacji z Klientami.

— Dostęp do panelu zarządzania witryną w wyszukiwarce Google

Wyszukiwarka Google często komunikuje właścicielom stron internetowych, jakie ma dla nich zalecenia np. w celu podniesienia ruchu lub jakie dostrzega problemy na ich witrynach. Powiadomienia takie otrzymuje się na e-mail, jeśli strona jest podłączona do panelu zarządzania witryną w wyszukiwarce Google, który nosi nazwę Google Search Console.

Tworząc Twój sklep podłączamy go do tych mechanizmów, dzięki czemu komunikuje się on dwustronnie i automatycznie z firmą Google, a Ty będziesz otrzymywać ewentualne komunikaty w przyszłości.

— Mechanizmy przyspieszające ładowanie strony

Dla odwiedzających Twój sklep bardzo ważne będzie, by podstrony, a zwłaszcza zdjęcia produktów, ładowały się jak najszybciej. Dlatego też wyposażymy Twoją witrynę w mechanizmy, które całkowicie automatycznie ją przyspieszą.

Dla przykładu: jeśli dodasz duże zdjęcie produktu, to zostanie wygenerowana automatycznie jego szybko wczytująca się miniatura i będzie ona stosowana np. na telefonach, gdzie ekran i tak jest mały. Jeśli odwiedzający kliknie zaś zdjęcie, będzie mógł zobaczyć je w pełnym powiększeniu.

— Zaawansowane zabezpieczenia przed włamaniami

Bezpieczeństwo Twojego sklepu internetowego jest szczególnie ważne, ponieważ będą w nim zapisane między innymi dane teleadresowe Twoich Klientów. Z przyjemnością informujemy, że tworzone przez nas sklepy mają wdrażane takie same mechanizmy zabezpieczające, jak te, które opracowaliśmy specjalnie na potrzeby np. banku i innych instytucji operujących ważnymi danymi.

Obok adresu Twojego sklepu, u góry przeglądarki internetowej, zobaczysz zieloną kłódeczkę, oznaczającą szyfrowanie przez stronę przesyłanych do niej informacji. Jest to jedno z wielu wdrażanych przez nas zabezpieczeń. Wszystkie działają w pełni automatycznie.

Gdy Twoi Klienci przejdą do etapu płacenia za swoje zamówienie, zostaną przeniesieni na witrynę renomowanego pośrednika płatności np. kartami kredytowymi, który już we własnym zakresie będzie odpowiadał za bezpieczeństwo danych związanych z pieniędzmi. Twój sklep nie będzie więc odpowiadał za te najważniejsze dane - jedynie za informacje teleadresowe Klientów.

— Automatyczne tworzenie kopii zapasowych na wypadek awarii

Ewentualna usterka techniczna, która czasami w informatyce się zdarza, może być problematyczna dla sklepu internetowego. Dlatego też system będzie automatycznie wykonywał kopie zapasowe danych tekstowych (np. szczegółów zamówień) i wysyłał je na założony do celów technicznych adres e-mail.

Jeśli by zaszła taka potrzeba, można będzie stosunkowo prosto przywrócić sklep do stanu z danego dnia. W praktyce jednak od 2013 roku, gdy rozpoczęliśmy wyposażanie sklepów w taki mechanizm, ani razu nie zaszła potrzeba użycia kopii zapasowej. Ważne jednak, że będziesz zabezpieczony - na wszelki wypadek.

Kolejny krok ku współpracy

Kliknij, by przejść do formularza zamówienia powyżej, w którym prosimy o podanie, jaki asortyment chcesz sprzedawać w swoim sklepie. Prześlemy na Twój e-mail bezpłatnie i niezobowiązująco propozycje szat graficznych dla Twojego sklepu internetowego.