Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, które dostarcza Klientów

Oferujemy szkolenia stacjonarne, prowadzone w siedzibie Państwa firmy, przygotowane dla zespołów, działów, poszczególnych lub wszystkich pracowników.

Mamy praktyczne doświadczenie – od lat zajmujemy czołowe pozycje w Google dla takich wyrażeń jak „pozycjonowanie stron internetowych” (kliknij, by sprawdzić), wyprzedzając przy tym ponad milion witryn konkurencji, która właśnie w tym fachu się specjalizuje.

Szkolenie stacjonarne z pozycjonowania (ang. SEO)

Standardowo szkolenie trwa 1 lub 2 dni, podczas których omawiamy zarówno kwestie podstawowe, jak i zaawansowane. Ujawniamy naszą wiedzę i metody działania. Demonstrujemy, jakich narzędzi i w jaki sposób używamy. Mówimy, które zabiegi przynoszą korzyści, a które niosą ze sobą niebezpieczeństwo otrzymania kary od Google. Odpowiadamy także na Państwa pytania, analizujemy Państwa witrynę i doradzamy, jakie konkretne rozwiązania są zalecane dla Państwa sytuacji.

Szkolenie prowadzi właściciel firmy Sukces Strony – Krzysztof Trynkiewicz, który dogłębnie zna każdy aspekt pozycjonowania i którego autorskie metody działania doprowadziły firmę do pozycji lidera branży SEO w Polsce.

Cena szkolenia

Szkolenie płatne jest w zależności od liczby jego uczestników. Bazowa cena wynosi 36.000 zł netto + opłata za każdego uczestnika w wysokości 1.500 zł netto od osoby.

Przykładowo więc, szkolenie dla zespołu 6 osób kosztować będzie 36.000 + 6 * 1.500 = 45.000 zł netto.

Szkolenia oferujemy na terenie całego kraju – dojeżdżamy do siedziby Państwa firmy – niezależnie, czy jest w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Łodzi, czy innym mieście. Od Państwa oczekujemy odpowiedniej sali, rzutnika i uwagi. W ramach osobnych ustaleń i wyceny możemy także zaoferować prowadzenie szkolenia w innym kraju, w języku polskim lub angielskim.

Ramowy zakres szkolenia

  1. Krótka historia rozwoju marketingu internetowego z uwzględnieniem firm, rozwiązań i technologii, które miały wpływ na obecny kształt branży SEO.
  2. Podstawowe aspekty wykonywania pozycjonowania z podziałem na zadania realizowane w obrębie pozycjonowanej witryny i poza nią. W dalszej kolejności dokładniejsze omówienie teorii, metod, narzędzi i praktyki związanej z aspektami, od których zależy pozycja w wyszukiwarce Google:
    • szybkością wczytywania strony (analiza, interpretacja, najczęstsze problemy, rozwiązania),
    • linkowaniem wewnętrznym w obrębie serwisu internetowego,
    • słowami kluczowymi i treścią witryny,
    • świeżością treści,
    • monotematycznością serwisu i danej podstrony,
    • liczbą podstron w serwisie,
    • sygnałami społecznościowymi dla witryny i danej podstrony,
    • powielaniem treści,
    • weryfikacją poprawności i optymalizacją kodu HTML,
    • stosowaniem odpowiednich znaczników, atrybutów i wartości języka HTML,
    • celowym blokowaniem dostępu do niektórych podstron serwisu,
    • mikrodanymi, mikroformatami i danymi RDFa (tzw. rich snippets),
    • zagnieżdżeniu podstrony w strukturze nawigacyjnej witryny,
    • linkowaniem zewnętrznym (obszerne omówienie),
    • opiniami i ocenami w serwisach recenzujących oraz skierowaniach geograficznych,
    • użyteczności i dostępności serwisu,
    • dostosowywaniem witryny do wygodnej obsługi na urządzeniach przenośnych,
    • zabezpieczaniem witryny przez protokół SSL,
    • korzystaniem z konkretnych systemów CMS,
    • odpowiednim wykrywaniem i traktowaniem nieistniejących adresów (błędy 404),
    • grafem wiedzy Google,
    • innymi elementami, które mają wpływ na pozycjonowanie.
  3. Omówienie metod bezpiecznego pozycjonowania, w szczególności ze zwróceniem uwagi na sposoby pozyskiwania wysokiej jakości odnośników.
  4. Krótkie omówienie niebezpiecznych metod pozycjonowania.
  5. Budowa zaplecza pozycjonerskiego.
  6. Analiza branży, słów kluczowych i konkurencji – jak znaleźć konkretne liczby najczęściej szukanych fraz w Google, ocenić siłę konkurencji dla każdej z nich i posegregować tak, by pozycjonowanie jak najszybciej przyniosło efekty w postaci wysokiego ruchu?
  7. Monitorowanie efektów pozycjonowania – metody, oczekiwania i praktyka.
  8. Omówienie prawdopodobnego kierunku rozwoju pozycjonowania.
  9. Wolna dyskusja – pytania i odpowiedzi oraz określenie priorytetów działań dla Państwa projektu.

Nawiąż współpracę

Aby otrzymać odpowiedzi na swoje pytania lub umówić się na przeprowadzenie szkolenia, prosimy o kontakt przez wypełnienie poniższego formularza lub e-mailowo: biuro@sukcesstrony.pl lub telefonicznie: ☎ 513 499 352 od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 – 18:00.

Po przesłaniu formularza skontaktujemy się w celu przedstawienia oferty i proponowanej treści umowy.

    Adres e-mail:

    Numer telefonu:

    Imię i nazwisko:

    Orientacyjna liczba osób uczestniczących w szkoleniu:

    Miasto i województwo, w którym szkolenie ma zostać przeprowadzone:

    Adres Państwa strony internetowej:

    W jakim terminie chcieliby Państwo przystąpić do szkolenia:

    Czy chcą Państwo otrzymać ofertę w PDF do wydruku z prezentacją firmy dla przełożonego lub zarządu?

    Wniosek o szczegóły i dodatkowe pytania:

    Aby dowiedzieć się, jak będziemy przetwarzać wysłane przez Ciebie dane osobowe, zobacz politykę prywatności w nowym oknie.