Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, które dostarcza Klientów

Możliwości i Moduły Stron Internetowych

Zdjęcie autorstwa digitalart

Co może potrafić strona WWW?

Programy partnerskie, newslettery, galerie, fora dyskusyjne, blogi - to dopiero czubek góry lodowej!

Przeczytaj, co powinna oferować Twoja strona.

Moduł aktualności, newsletter i blog firmowy

Dla Twoich Klientów i kontrahentów z pewnością istotne będą informacje o nowych produktach, usługach, czy konferencjach i osiągnięciach firmy. Przy pomocy modułu aktualności będziesz mógł opublikować notkę prasową tak samo prosto, jak w Wordzie.

W Internecie sukces odnoszą firmy, które prezentują swoje know-how, czyli dzielą się swoimi doświadczeniami na firmowych blogach. Blogi są odpowiednikami pamiętników, jednak nabierają zupełnie nowego znaczenia, jeśli publikujemy na nich informacje o codziennych działaniach wewnątrz firmy. Nie tylko pracownicy, ale też Internauci mogą podzielić się swoimi opiniami na dany temat w komentarzach do wpisów.

Blogi są mniej oficjalną częścią witryny. Pozwalają na zbliżenie z Klientami i kontrahentami. Pokazują, że w firmie pracują ciekawi ludzie, z którymi można porozmawiać na interesujące tematy.

Informacje z całego miesiąca mogą być automatycznie wysyłane zainteresowanym na ich adresy e-mail, jeśli tylko zapiszą się do tzw. newslettera, czyli biuletynu informacyjnego. Osoby nie mające czasu na bieżące odwiedzanie Twojej witryny z pewnością docenią taką funkcjonalność.

Programy partnerskie

Szukasz Klientów? Niech inni robią to za Ciebie! Programy partnerskie pozwalają łatwo pozyskiwać Klientów, automatycznie wynagradzając polecających.

Wynagrodzenie możesz przyznawać osobie polecającej Twoją stronę za odwiedziny potencjalnego Klienta lub zakup produktu lub usługi. System programu partnerskiego automatycznie przypisze ustalone lub procentowe wynagrodzenie polecającemu. Systemy takie są wyjątkowo skuteczne w połączeniu ze sklepami internetowymi (patrz niżej).

Galerie zdjęć, filmów i plików audio

Galerie pozwalają na szybkie publikowanie mediów w różnych kategoriach. Obraz potrafi zastąpić tysiące słów. Ile więc może zastąpić film?

Twoi Klienci z pewnością docenią galerie instruktażowe w postaci zdjęć i filmów. Kontrahenci natomiast zainteresują się nagraniami audio z konferencji, które będą mogli pobrać i odsłuchać np. w drodze do pracy.

Sklepy internetowe i katalogi produktów

Mając na swojej stronie katalog produktów, ułatwisz swoim Klientom znalezienie interesującego ich towaru i informacji dla niego specyficznych, jak cena, waga, czy kolor. Klient będzie mógł oczywiście użyć tych kryteriów do zawężenia wyszukiwania, by prościej znaleźć produkty spełniające jego wymagania.

Dla wygody własnej i Klienta możesz zamienić katalog produktów w sklep internetowy, który będzie obsługiwał natychmiastowe płatności elektroniczne (np. przy pomocy karty kredytowej). Sam szybciej otrzymasz potwierdzenie otrzymania przelewu. Sklepy internetowe pozwalają na łatwe wprowadzanie promocji, zarządzanie magazynem oraz generowanie dokumentów, faktur i rachunków.

Posiadając sklep internetowy, oszczędzasz na wynagrodzeniach konsultantów telefonicznych i sprzedawców handlowych.

Narzędzia komunikacyjne na stronie internetowej

Chcesz doradzić Internautom przeglądającym Twoją stronę? Żaden problem! Możesz w prosty sposób nawiązać z nimi darmową łączność za pośrednictwem rozmowy tekstowej, głosowej, a nawet video!

Narzędzia komunikacyjne są również skutecznie używane przez konsultantów i pomoc techniczną, gwarantując nieprzerwany kontakt z Klientem.

Najczęściej zadawane pytania

Ten znany pod skrótem FAQ (ang. Frequently Asked Questions) dział ma za zadanie gromadzić pytania i odpowiedzi związane z firmą, jej produktami, usługami i branżą.

Wyjaśniając kolejne zagadnienia w zwięzłej formie, zagwarantujesz odwiedzającym Twoją stronę szybsze dotarcie do często poszukiwanych informacji, personelowi zaś oszczędzisz czas, który dotychczas tracili na wielokrotne wyjaśnianie tych samych kwestii.

Fora dyskusyjne

Uczestnicy forum mogą zakładać na nim tematy i rozmawiać, publikując przy tym ankiety, przesyłając sobie pliki itp...

Fora dyskusyjne świetnie nadają się do szerokiej dyskusji branżowej lub wewnątrzfirmowej (dzięki tematom dostępnym tylko dla określonych grup użytkowników). Automatyczne powiadamianie e-mailem o odpowiedzi usprawnia działanie tych tablic ogłoszeń.

Bazy wiedzy i systemy Wiki

Bazy wiedzy i systemy Wiki stanowią kompendium informacji dla Twoich klientów, ale również pracowników.

Wyobraź sobie Wikipedię, ale jedynie o Twojej firmie lub branży. To właśnie w prosty sposób możesz zbudować! Dodawanie treści do baz wiedzy jest proste niczym pisanie dokumentów w Wordzie. Dodatkowo system pozwala na dyskusje nad właściwą treścią danej podstrony i obsługuje różne jej wersje. Całość wyposażona jest w wydajny silnik, służący do sprawnego wyszukiwania informacji w dużych bazach danych.

Systemy CRM (ang. Customer Relationship Management)

Zamiast ginąć w stosach papierów, zleć zainstalowanie Systemu Relacji z Klientami (CRM). Za pośrednictwem strony WWW będziesz miał mógł zarządzać finansami, określać terminy, cele i płatności oraz prowadzić rozmowy i wymieniać pliki z Klientami, informując ich o postępie prac.

Systemy PMS (ang. Project Management System)

Systemy PMS wspomagają zarządzanie zespołem w firmie. Dzięki nim będziesz mógł z poziomu strony WWW nadzorować postęp prac, przypisywać zasoby (także ludzkie) i harmonogramy do zadań, komentować i określać cele. Twoi pracownicy będą mieć z kolei do dyspozycji platformę do raportowania i publikowania kolejnych wersji plików. Z kolei Klienci również będą mieć wgląd do określonych sekcji, by móc na bieżąco sprawdzać, czy powstający produkt odpowiada ich wymaganiom.

Artykuły, recenzje i pliki do pobrania

Jeśli chcesz pisać artykuły lub recenzje, z pewnością zainteresuje Cię moduł artykułów z podziałem na kategorie, możliwością załączenia plików i ocenienia treści. Wiadomości będziesz komponował w przyjaznym edytorze, podobnym do Worda.

Ankiety

Potrzebujesz zebrać dane statystyczne? A może jedynie opinie swoich Klientów lub Internautów?

Sprawny system ankiet potrafi opracować wyniki, prezentując je w formie graficznej, co ułatwia późniejsze tworzenie raportów.

Systemy dedykowane

Nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć system spełniający Twoje wymagania. Twoja strona ma wspomagać zarządzanie firmą? A może prowadzić księgowość lub ustalać harmonogram pracowników? Żaden problem! Zdolny programista zawsze odwzoruje Twoje potrzeby.

Co wybrać?

Strona WWW jest elastyczna - spełni niemal każdą powierzoną jej rolę. Twoi pracownicy z pewnością docenią, jeśli przy okazji tworzenia witryny zlecisz wdrożenie systemu ułatwiającego im pracę. Jeśli masz wątpliwości - zapytaj osobę tworzącą dla Ciebie witrynę.

Zdjęcie autora: Krzysztof Trynkiewicz - Manager pozycjonowania

Autor: Krzysztof Trynkiewicz - Manager SEO w agencji Sukces Strony

Manager pozycjonowania z 15-letnim doświadczeniem opartym na pracy przy kilkuset projektach, w tym międzynarodowych z ruchem powyżej 150 milionów miesięcznych użytkowników. Analityk sklepów internetowych, programista, autor publikacji prasowych, wywiadów w telewizji, radiu i prasie. Prelegent konferencji. Nadzorca systemu WordPress w Polsce. Absolwent kierunku Informatyka na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Darmowa książka dla planujących zakup strony internetowej

Książka Zamawianie stron i sklepów internetowych od A do Z

Jeśli planujesz zakup strony, zobacz naszą ofertę tworzenia stron lub sklepów internetowych i koniecznie pobierz i przeczytaj naszą książkę elektroniczną "Zamawianie stron i sklepów internetowych od A do Z". Dowiesz się z niej między innymi:

  • które oprogramowanie wybrać
  • jak sprawdzić wykonawcę
  • jakie są całkowite koszty
  • co będzie potrzebne
  • na co zwrócić uwagę
  • jak założyć stronę wielojęzyczną
  • co zagwarantuje sukces sklepu
  • jakie treści muszą znaleźć się na stronie

Kliknij, by pobrać książkę ZA DARMO!